Студенти ДонНТУ відвідали Лондон

2-8-2018    Інтерв'ю , Події    273

З 16 по 22 липня в передмісті Лондона проходила найбільша у світі авіавиставка Farnborough Airshow 2018. Салон вважається найгучнішою подією у сфері авіації, під час якої демонструються останні досягнення галузі та інновації.

общее

Цього року у форумі взяли участь понад 1 500 експонентів зі ста країн світу. Загалом, виставку відвідали близько 150 000 любителів авіації. Серед них – і студенти-переможці всеукраїнського конкурсу «Авіатор», ініціатором і організатором якого є благодійний Фонд Бориса Колеснікова. Спеціально для молодих українських фахівців представники  світового й вітчизняного авіапрому провели екскурсії та майстер-класи, ознайомили з новинками й останніми розробками авіакосмічної сфери, а також надали можливість активній і цілеспрямованій молоді відчути себе частиною світу авіації.

Побували в Лондоні й хлопці з ДонНТУ – Максим Лебединський і Сергій Демидов, магістранти факультету КІТАЕР, а також Андрій Бардаков, студент факультету КНТ, – і вже готові поділитися своїми враженнями від побаченого.

Максим Лебединський: «Поїздка була чудова. Ми встигли подивитися сам Лондон, відвідати авіасалон Фарнборо, відпочити в Thorpe Park. Дуже порадувала екскурсія відразу по прильоту до столиці Великої Британії: нам показали найбільш відомі місця Лондона, відповіли на наші запитання й ми встигли сфотографувати все, що вважали за потрібне. Перший день був вкрай насичений: ми здійснили переліт, відвідали визначні пам’ятки (наприклад, Вестмінстерське абатство, Лондонський Тауер і т.д.), а також заселилися до готелю.

Наступного дня нас відвезли на авіавиставку Фарнборо, де ми побачили досягнення багатьох авіакомпаній світу. Вразили численні виставкові холи. Ввечері та вночі у нас була прогулянка Лондоном. Третій день запам’ятався виставкою та зустріччю з Борисом Колесніковим. На четвертий день ми вирушили до Thorpe Park – парку з атракціонами, на кожен з яких була величезна черга, тому, на жаль, багато екстриму не вийшло.

Що ж до загальних вражень, то все сподобалося. Було дуже цікаво доторкнутися до авіації в цілому, побачити технології, за допомогою яких авіація рухається вперед, і, звичайно, побачити Лондон – він підкорив своєю архітектурою й чудовими видами. Це місто, в якому цікаво все. Наприклад, коли ми йшли до Темзи, згідно з картою це мало займати близько 30 хвилин, а за фактом ми йшли години дві, тому що на кожному кроці було щось цікаве, що хотілося побачити, сфотографувати. Не дивно, що протягом дня ми проходили 20-40 км. Вражень після поїздки надзвичайно багато. Певна річ, якби випала нагода, я б із радістю поїхав туди ще раз».

Андрій Бардаков: «Нещодавно я повернувся з Лондону, де відвідував міжнародний авіасалон Фарнборо. По-перше, для нас провели цікаву екскурсію Лондоном. Так, я зміг побачити майже усі пам’ятки цього історичного міста, які з дитинства бачив у шкільних підручниках з англійської мови: Букінгемський палац, Тауерський міст, Трафальгарську площу, Лондонський Тауер, Вестмінстерське абатство. Крім того, побачив витвори світового мистецтва в національній галереї, а також мав вечірню прогулянку сучасними бізнес-кварталами Лондона. Здійснилась моя дитяча мрія – покататися на другому поверсі всесвітньо відомого лондонського автобусу.

Два дні нашої подорожі ми провели на авіавиставці, де відбулася екскурсія павільйонами. Серед розглянутих експонатів слід особливо зазначити розробки компаній «Boeing» та «Антонов», яким приділялося найбільше уваги під час екскурсії. Було продемонстровано новітні концепції подальшого розвитку авіації (у тому числі – і гіперзвукову громадянську авіацію), нові технології виробництва деталей літаків (тривимірний друк деталей з титану). Українська компанія «Антонов» презентувала свою новітню розробку – літак «АН-178» – та розповіла про плани випуску повністю оновленої лінійки літаків у майбутньому. Надзвичайно видовищним було авіашоу з виконанням фігур вищого пілотажу, яке відбувалося водночас з виставкою».

Сергій Демидов: «Поїздка в Лондон вийшла вражаючою. Це були незабутні 4 дні. Лондон дуже здивував: у ньому поєднується старовинна архітектура з сучасними спорудами. Місто дуже живе і сповнене енергії. Увечері нас поселили в готелі, що розташований навпроти відомого вокзалу King’s Cross, де знімався епізод славнозвісної кінострічки «Гаррі Поттер» із платформою 9 3/4. Ми, звичайно, не втратили нагоди відвідати його. Там же розташований і сувенірний магазин.

Наступного дня ми вже вирушили до Фарнборо на авіашоу. Це величезний майданчик зі світовими брендами авіабудування та космічних технологій. Було досить цікаво побачити це все на власні очі й навіть побувати на місці пілота бойового винищувача. Ми відвідали стенди компаній Boing, Airbus, Antonov, SAAB і багатьох інших.

Що ж до вільного часу, він у нас був тільки після 8 вечора, й ми користувалися ним по максимуму. За 4 дні ми поспали годин 12 – хотілося якомога більше познайомитися з містом. Наприкінці поїздки ми відвідали Thorpe Park, де було багато екстремальних атракціонів, але після очікування в черзі 130 хв. бажання кататися відпало. Загалом, поїздка в Лондон познайомила мене з багатьма чудовими хлопцями з різних вишів країни і, сподіваюся, в наступному році ми ще раз побачимося у Франції!»

Що ж, ще раз вітаємо талановиту молодь із перемогою у конкурсі й бажаємо нових досягнень і незабутніх вражень у майбутньому!