Інтерактивний воркшоп у ДонНТУ  (30-1-2017)

Протягом двох днів, 26 та 27 січня, в Донецькому національному технічному університеті пройшла цікава та неординарна подія – інтерактивний воркшоп «PR культурних проектів».

Захід відбувся у рамках проекту Фундації соціальних інновацій «З країни в Україну» «Обличчя міст». Спукерами стали Наталя Шевчук та Ігор Мельник, організатори фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival. Взяти участь у воркшопі прийшли співробітники та студенти ДонНТУ та КІІ, Красноармійського педагогічного училища, а також громадські активісти та волонтери.

Перший день був присвячений теоретичним питанням, тоді як другий був наповнений чималою кількістю інтерактивних практичних завдань. Так, Наталя та Ігор розповіли про сучасні тенденції та техніки PR, порівняли, як організовуються заходи сьогодні та як це повинно відбутися в ідеалі, а також розглянули зарубіжні та вітчизняні творчі підходи щодо організації проектів. Окрему увагу було акцентовано на PR-стратегії, її сутності та складових елементах.

Окрім теоретичної інформації, спікери надали присутнім багато необхідних практичних порад і, користуючись власним досвідом, розповіли та застерегли присутніх від найбільш розповсюджених помилок. Під час практичної частини вже від учасників надійшло багато цікавих ідей щодо проведення майбутнього літературного фестивалю, що пройде у Покровську в середині березня. Учасники активно дискутували, ділилися думками, а власне спікери аналізували буквально кожну із запропонованих ідей і спрямовували хід думок в потрібному руслі.

Загалом, за ці два дні покровські активісти почерпнули для себе багато нового та корисного, що ще раз доводить дієвість проведення подібних воркшопів навіть у невеликому містечку. Хочеться вірити, що ентузіазм людей разом із отриманими знаннями допоможе наповнити громадське життя яскравими подіями та незабутніми враженнями.

 

Катерина Щербакова,
фахівець редакційно-видавничого відділу