В ДонНТУ пройшла лекція-презентація на тему аналізу ігрового ринку  (13-11-2017)

Десятого листопада 2017 року в Донецькому національному технічному університеті за ініціативи факультету комп’ютерних наук і технологій для студентів і викладачів пройшла лекція-семінар «Аналіз ринку комп’ютерних ігор, оцінка місця та перспектив гри, що розробляється».

У якості доповідача виступив Станіслав Гребцов, ігровий продюсер компанії QuartSoft.

Нагадаємо, у вересні цього року під час проведення Міжнародної конференції «Моделювання та комп’ютерна графіка» було укладено договір про співпрацю між ДонНТУ та QuartSoft. Тож, дана лекція стала першою в циклі заходів, що будуть проводитися в університеті в подальшому.

Після привітальних слів Євгена Башкова, проректора з наукової роботи, Станіслав розпочав свою доповідь. Зокрема, він пояснив важливість усвідомлення сучасних тенденцій та визначення місця продукту на ринку, а також наголосив на тому, як проходить процес отримання даних для формування бізнес-плану. Окремо торкнулися цільової аудиторії та аналізу поведінки конкурентів. Так, найбільш вигідним є варіант обрання ніші з найбільшим попитом і найменшим тиском з боку конкурентів.

Також Станіславом був зроблений огляд аналітичних сервісів і сучасних ігрових платформ. Серед іншого, присутні почули, які існують способи залучення гравців, їх утримання та в разі необхідності – повернення, а також про монетизацію ігор, про фактори її підвищення та приклади когнітивних викривлень, що мають місце у сфері сучасних комп’ютерних ігор.

По закінченні заходу зацікавлені особи мали змогу задати запитання та отримати на них ґрунтовні відповіді.

Катерина Щербакова,
фахівець редакційно-видавничого відділу