Центр кар‘єри і маркетингу:

Діяльність

МЕТОЮ діяльності Центру кар’єри і маркетингу є формування і реалізація політики університету у сфері маркетингу і реклами освітніх послуг, а також сприяння працевлаштуванню студентів і випускників університету.

 

Основні напрямки діяльності:

 

  • розробка і реалізація ефективної маркетингової стратегії університету;
  • формування позитивного іміджу та зміцнення позицій університету на ринку освітніх послуг;
  • розробка і реалізація системи заходів з формування, розвитку та просування бренду університету;
  • розробка та розміщення усіх видів рекламної і рекламно-інформаційної продукції;
  • організація інформаційної підтримки потенційних абітурієнтів, надання консультацій із загальних питань щодо вступу, освітніх послуг та діяльності університету
  • сприяння працевлаштуванню студентів та випускників університету;
  • розвиток корпоративної культури університету шляхом формування і збереження фірмового стилю, популяризації його серед працівників і студентів університету.